Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

בדוק התאמתך ללחצן מצוקה

עזר פון – מוקד מצוקה מקבוצת שחל

חיי אדם הם אולי הערך הנשגב ביותר כמעט בכל התרבויות האנושיות. זו הסיבה בגינה, ככל שהרפואה מתקדמת יותר, וככל שעולה המודעות לגבי אורח חיים בריא ושמירה על החיים, אנשים בוחרים להגן על עצמם באמצעים המתקדמים ביותר. חולי לב מרגישים לא אחת את המוות מרחף כעננה מעל לראשם, עבורם הוקמה שחל.

שחל מפעילה כבר 23 שנה מוקד רפואת חירום ושאר שירותים מתקדמים לטובת חולי הלב, לנוחיותם ולשיפור איכות חייהם. גם עזר פון – 24, המהווה חברת בת של שחל, נמצאת שם בשביל חולי הלב, אולם עזר פון מפעילה מוקד הנותן מענה גם לחששות רפואיים נוספים (אפילפסיה, אסטמה וכד') וכן חששות שאינם רפואיים כמו שריפה, שוד וכד'.

שח"ל היא חברת טלרפואה כלומר חברה המפעילה שירותים רפואיים באמצעות הטלפון לכל מי שרשום כמנוי לחברה. שחל מפעילה שירותים של אבחון ומעקב קרדיאלי מבית המנוי היישר למוקד רפואת חירום. בכל פעם בה מתקבלת פניה מבית המנוי, מופיעים על צג המחשב של הרופא במוקד הנותנים הרפואיים שלו. בנוסף, באמצעות מכשירים רפואיים בבית הלקוח, נעשה ניתוח קליני והנתונים הרפואיים הרלוונטיים מועברים למוקד. הצוות הרפואי יכול להנחות את המנוי מהמוקד, או, במידת הצורך, לשלוח ניידת טיפול נמרץ אל בית הלקוח.

עזר פון מוקד מצוקה וסיוע מיידי

עזר פון -24 היא חברה של מוקד סיוע מיידי מקבוצת שחל. גם היא חברה הנותנת מענה דרך מוקד טלפוני באמצעות לחצן מצוקה נייח הנמצא בבית הלקוח או ע"י שעון מצוקה נייד המפעיל את מערכת המצוקה מכל מקום בבית. עזר פון נותנת סיוע, באמצעות שיחה עם המוקד, לכל חשש רפואי או בטחוני הפוקד את המנוי. לכן, קשישים רבים מנויים לחברת עזר פון, לא מכיוון שהם חולים, אלא מכיוון שהם חיים לבדם וחוששים לחייהם או לבריאותם הנובע מחשש של שוד, תקיפה, שריפה או כל אירוע מסוכן אחר.

את המוקד של שחל, כמו גם המוקד של עזר פון, מאיישים, במשך 24 שעות, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה, צוותי רפואה מיומנים בעלי הכשרה ייעודית המבטיחה נקיטת פעולות מתאימות בהתאם לנהלים הרפואיים, ואנשי שמקצוע נוספים המיומנים בתחומם אשר עוברים השתלמויות והדרכות בנושא של נתינת מענה חירום טלפוני. בכל פעם שמתקבלת במוקד פנייה מבית הלקוח, היא נענית מיד ומקבלת מענה הולם מיידי: בין אם מדובר בסיוע רפואי דרך הטלפון, הזמנת צוותי ביטחון והצלה או הרגעה.

מוקד רפואת חירום חייב להתחדש ולהתקדם בכל רגע על מנת להציע מענה הולם עבור הלקוחות שלו. הן שח"ל והן עזר פון משתמשים בשירותי רפואה וטכנולוגיה מתקדמים וחדישים, ומתחדשים כל הזמן. מוקדי הרפואה של שחל ועזר פון שמים להם לדגש להעמיד את חיי הלקוח לנגד עיניהם ולהעמיד לרשותו אמצעי רפואה חדשניים ואמצעים טכנולוגיים משוכללים ופשוטים להפעלה, על מנת להקשיב לפעימות ולרחשי ליבם של כל אחד ואחד.

שם מלא

מייל

טלפון

מהות הפניה

בחר

למאמרים נוספים:

VN:F [1.9.11_1134]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.11_1134]
Rating: +1 (from 1 vote)
עזר פון - מוקד מצוקה מקבוצת שחל, 10.0 out of 10 based on 1 rating

אין אפשרות להוסיף תגובה.