Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

בדוק התאמתך ללחצן מצוקה

מוקד מצוקה 118

מוקד מצוקה 118 הינו יוזמה של משרד הרווחה. מטרת המוקד הטלפוני, לספק ייעוץ, הכוונה ושירותים, בכל הנוגע למידע אודות רווחה, מצבי חירום ושירותים חברתיים, לכל אזרח באשר הוא ובעיקר לאוכלוסיית הגיל השלישי. כל אזרח השרוי במצוקה או מבקש לקהל הכוונה בנוגע לסל השירותים הסוציאליים או זכויותיו, יכול לפנות אל מוקד מצוקה 118 ולקבל את המידע, כולל סיוע, המלצות לנותני שירות בתחומים כמו לחצן מצוקה, מוקד מצוקה ומידע נוסף.

מוקד מצוקה 118

הפנייה אל המוקד נעשית מכל טלפון, באמצעות חיוג מקוצר של 118. מספר חירום שקל לזכור וניתן  לחיוג מטלפון קווי או טלפון סלולארי.

מוקד מצוקה 118 מטפל בשיחות מכל רחבי הארץ ונותן את שירותיו במגוון שפות, זאת על מנת להיות זמין גם לדוברי שפות שונות, כמו השפה הרוסית או אמהרית. מוקד מצוקה 118 פועל 24 שעות, שבעה ימים בשבוע ומהווה תחנה המאפשרת קבלת הדרכה או מענה מיידי, על ידי טיפול מקומי של עובד סוציאלי, המספק מענה מיידי ומטפל בהפניית הפנייה אל המוקד המטפל, כמו מכבי אש, משטרה, לשכות שונות וכדומה.

היכולת לפנות אל מוקד מצוקה 118 בכל בעיה או צורך ובעיקר בעת מקרה חירום. פותחת דלת לקשישים רבים המתגוררים בגפם ואינם יודעים כיצד להתנהל באותות משבר.

VN:F [1.9.11_1134]
Rating: 1.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.11_1134]
Rating: -1 (from 1 vote)
מוקד מצוקה 118, 1.0 out of 10 based on 1 rating

אין אפשרות להוסיף תגובה.