איך להתכונן לפגישת ייעוץ עם נציג לחצן מצוקה
החלטתם שאתם מעוניינים לשמוע יותר אודות לחצן מצוקה ומוקד רפואה והזמנתם נציג של אחד החברות לשיחת ייעוץ והדגמה. על מנת שתוכלו לקבל את מלוא האינפורמציה ובאמת לקבל החלטה שקולה שתתאים לכם, מומלץ להתכונן לפגישה.
פגישה עם נציג של חברה העוסקת בלחצני מצוקה זה המקום שלכם להתרשם לא רק מטיב השירות אלא גם ממגוון השירותים, המוצרים והמענה שיש לחברה להציע. זה המקום לשאול את כל השאלות ולצאת עם אינדיקציה פרטנית ומדויקת לגבי הדרך שבה לחצן מצוקה יכול לסייע לכם.
הנה כמה טיפים איך להפוך פגישה עם נציג טלרופאה למועילה ופרודוקטיבית יותר
- קראו ולימדו קצת אודות החברה. באם מדובר בחברת שחל או כל חברה אחרת המפעילה מוקד רפואה ונותנת שירות ללחצן מצוקה, חשוב שתבואו עם ידע מקדים אודותיה.
זה הזמן להיכנס לאתר של החברה, לקרוא את הפרופיל, להתרשם מפרסומים, שירותים ולקבל מידע מקדים את מי בעצם אתם הולכים לפגוש. - הכינו רשימת שאלות מסודרת, כך שבמהלך הפגישה לא תשכחו את מה שרציתם לשאול.
כל התחום של לחצן מצוקה חדש להרבה אנשים ולכן מומלץ לכתוב כל מה שעולה על דעתכם או לא מובן לכם, כך שהנציג יוכל להתייחס ולתת לכם מענה. - באם לחצן המצוקה מיועד להורה או מבוגר אחר במשפחה, מומלץ מאוד שגם הוא יהיה נוכח בפגישה.
גם אם הקשיש פחות מבין במונחים טכניים או מספריים, הוא זה שהולך להשתמש בשירות ולכן חשוב שיחווה, יתרשם ויבין ככל האפשר.
זה שאתם מבינים לא משליך על הקשיש שמשתמש בלחצן המצוקה בפועל. - בקשו לראות בעיניים איך נראה לחצן מצוקה.
מהן האפשרויות העומדות לרשותכם ואילו סוגי לחצני מצוקה יש לחברה להציע.
אם אתם מתחברים למוקד רפואה, בקשו לראות את מכשיר האק"ג הביתי ולקבל הסבר כיצד הוא פועל. - הכינו מידע רופאי, כולל היסטוריה רפואית. אם עברתם אירוע לב, או שיש לכם בעיות מיוחדות, חשוב להעלות זאת בפגישה עם נציג לחצן המצוקה.
נתינת רקע כללי אודות מצבכם הבריאותי יכולה לסייע להבין מי אתם ומה הצרכים שלכם - לפני הגעת הנציג מומלץ לברר מה הזכויות שלכם והאם אתם זכאים להשתתפות או הנחה מהביטוחים המשלימים של קופות החולים או גורמים שונים.
אנשים אשר עומדים בקריטריונים מסוימים זכאים להשתתפות בלחצן מצוקה, מומלץ להגיע לפגישה לאחר שעשיתם בירורים בנושא. - שבו עם הנציג על כל סעיף בחוזה, כך שהכול יהיה ברור כשמש. למה אתם מתחייבים, מה אתם מקבלים, מה קורה כשאתם מבקשים להספיק את השירות,
מי אחראי על המכשירים שאתם מקבלים, מה קורה במידה והמכשיר מתקלקל, איזה סיוע כרוך בתשלום נוסף. אל תסיימו את פגישת הייעוץ בלי שהבנתם בדיוק מהו לחצן מצוקה ומה הוא כולל.